⚒️ Viszonylag nagyobb követőtáborod van, mégsem vásárolják meg a termékeidet, szolgáltatásaidat?
A leadgyűjtő interaktív chat megoldást nyújt erre problémára:
📹 Átlagosan 30%-kal növeli a konverziós arányokat, mivel valós időben válaszol a látogatók kérdéseire és eloszlatja a kétségeket.
📝 Minőségibb leadjeid, listáid lesznek, ezzel időt és pénz spórolsz és növeled az értékesítési hatékonyságot.
🔉 Személyre szabott ajánlatokat és információkat tudsz átadni a látogatóknak, ezáltal elkötelezettebbek lesznek és gyakrabban visszatérnek.
✅ A leadgyűjtő interaktív chat 24/7 elérhetőséget biztosít, így a potenciális ügyfelek bármikor kapcsolatba léphetnek veled, függetlenül a munkatársak munkaidejétől, vagy épp az aktuális időzónától.
💡 A folyamat során fontos információkat is összegyűjtünk a látogatók viselkedéséről és preferenciáiról, melyek segítségével finomhangolhatod marketing stratégiáidat és javíthatod az ügyfélélményt.
Miért vagyok ebben annyira biztos?
👉 növeli az elköteleződést,
👉 pár nap alatt elindul és meg is valósul,
alkalmas ajánlatok kiküldésére, időpont foglalásra való ösztönzésre,
👉 értékesítést támogató aktivitás,
👉 a leadgyűjtés során olyan információkat szerzünk a felhasználókról, amelyek további aktivitásokban is felhasználhatóak.
Kinek lesz hasznos?
🔥 Webáruházak és e-kereskedőknek: növelheted az elköteleződést és a konverziós arányt.
🔥 Szoftverfejlesztők és technológiai vállalatok: Gyors és hatékony tájékoztatást nyújthatsz termékeidről.
🔥 Turisztikai és szállodaipari szolgáltatók: A chat segítségével automatikusan foglalásokat tudsz kezdeményezni.
🔥 Egészségügyi szolgáltatóknak, magán praxisoknak: Gyorsan tudsz ajánlatokat kiküldeni, akár egy jövő heti botox partiról, vagy tájékoztató estről.
🔥 Szakértőknek, tanácsadók: Személyre szabott tanácsadást nyújthatsz és gyorsan reagálhatsz ügyfeleid kérdéseire.
🔥 Fitness és egészségügyi szolgáltatások: Azonnali konzultáció, időpont foglalásra ösztönözhetjük a követőket.
🔥 B2B szolgáltató: Egyedi ajánlatok, tájékoztatók, eseményekre történő meghívás.
szükséges egy hatékony üzenet cselekvésre ösztönzéssel,
ezt a Facebook-on, és az Instagramon elhelyezzük,
hirdetést indítunk rá, hogy a közönségeden kívül nagyobb célcsoport is lássa,
a fogyasztói aktivitás kommentbe történik megadott szempontok alapján,
ezt követően indul el az előre megkomponált kérdés-válasz üzenet sorozat privátban, ami segítségével interaktív módon visszük végig a fogyasztót az értékesítési folyamaton,
30 perces díjmentes konzultáción felmérjük, hogy alkalmas-e a vállalkozásod az interaktív chat megvalósítására,
amennyiben igen, úgy tovább lépünk az előkészületi szakaszra,
90 perces konzultáció keretei között beállítjuk a hirdetési fiókot, kidolgozzuk az első üzenetet, továbbá a kérdés-válasz sorozatot,
1 hét alatt felépítjük a rendszer szükségleteket,
elindítjuk a hirdetést, ami 10 napig fog futni,
elindítjuk az interaktív chatet, ami lifetime fog futni,
neked innentől nincs más teendőd, mint a Facebook üzenetben, illetve Instagram DM-ben beérkező leadeket felkeresni az előzetesen átbeszélt szempontok alapján,
a hirdetés lejáratát követően rövid összesítő riportot küldünk számodra az eredmények ellenőrzése céljából.
💡 Az általános elköteleződési arány Facebookon 1,5%, Instagramon pedig 3,2%
💡 Ez magában foglalja a lájkokat, kommenteket, videó- és képmegosztásokat és egyéb interakciókat a posztokkal.
💡 Ezek az elköteleződési arányok azt mutatják, hogy míg az Instagram felhasználói gyorsabban reagálnak a tartalmakra, addig a Facebook felhasználói több időt töltenek a mélyebb beszélgetések és interakciók folytatásával.
💡 Egy leadgyűjtő interaktív chat a kommenteléstől indul és privát beszélgetésbe folytatódik automatikusan. Egy hatékony marketing stratégia részeként gyors és eredményes marketing eszköz.
Online marketing területén 15 év tapasztalattal rendelkezünk, így a szakmai, technikai ismeretünk jó hátteret biztosít, hogy a lead gyűjtésed jó kezekben legyen. Saját módszertanunkat, és a marketing törvényszerűségeket ötvözve dolgoztuk ki az interaktív lead gyűjtő chat-et, amely több ügyfelünknél eredményesen működik. Ezzel igyekszünk segíteni azokat a vállalkozókat, akik rövid idő alatt implementálható, konkrét marketing eszközt szeretnének üzemeltetni minőségi lead gyűjtés céljából.
Júniusban egy nemzetközileg elismert tanácsadó ügyfelünk számára egy kis költségvetésű, interaktív leadgyűjtő chat kampányt futtattunk, amely az alábbi kiemelkedő eredményeket hozta:
⚡️ Összköltségvetés: 10 865 Ft
⚡️ Leadek száma: 30
⚡️ Egy lead költsége: 362 Ft
⚡️ Reakciók száma: 46
⚡️ Kattintások száma: 560
⚡️ Átkattintási arány (CTR): 7,65%
Ezek az eredmények jól mutatják, hogy még kis költségvetéssel is hatékonyan lehet leadeket gyűjteni és magas átkattintási arányt elérni a megfelelő kampánystratégiával.
Az interaktív chat egy nagyon egyszerű, bár annál hatásosabb logika alapján működik. Egy érdeklődésfelkeltő Facebook, Instagram poszttal indul a folyamat, ezt követően a látogatót kommentelés felé tereljük, ami elindítja az automatizmust. Ezt követi a kérdés-válasz szekció, ami személyreszabottan kerül kialakításra, ezzel irányítjuk a beszélgetést.
Az interaktív chat legnagyobb előnye, hogy remekül tudja támogatni az értékesítési folyamatot, pontosabban annak azt a részét, amikor még hideg érdeklődőkkel igyekszünk interaktálódni. Az ügyféléletút során ez a legnehezebb feladat, ugyanis itt van a legkevesebb érdeklődés, bizalom, figyelem, elköteleződés. Ezzel szemben viszont az egyik legfontosabb, hiszen ezzel tudod a lead-ek beáramlását generálni.
A chatbot feladata, hogy egy előre betáplált háttéranyag, és jól kidolgozott gyakori kérdések szekció kidolgozását követően automatizált válaszokat adjon a kérdezőnek. Elsősorban ügyfélszolgálati szerepet tölt be. Ezzel szemben az interaktív chat egy irányított beszélgetés, amely elsősorban a lead generálást, és az értékesítési folyamatokat támogatja. Az egyik funkció nem váltja ki a másikat, hiszen más és más a kettő hozzáadott értéke.
Technikailag egy előre felszövegezett messenger beszélgetés kerül kialakításra, és telepítésre. Természetesen ezt megelőzi a beszélgetés kérdések-válasz szekciójának kidolgozása. Ez a 90 perces konzultáció keretei között történik, hiszen üzleti input-ok alapján alakítjuk ki a kommunikációt.
Elégedett ügyfeleink
Ami véleményem szerint a legjobb a Dórával való közös munkánkban, hogy elképesztően szervezett, és tervezett. Ez mi igyekszünk is eltanulni tőle. 😊 A pontos időbeosztást, hogy hosszabb időre, előre megtervezzük a feladatokat, és ezeket az általa készített időrend szerint módszeresen végre is hajtjuk. Így a feladatok időben és pénzben is hatékonyan, és tervezhetően készülnek el.
Maximálisan elégedettek vagyunk a Marketingbumm szolgáltatásaival. Az előzetes elvárásainkat felülmúlta a közös munka, a Dórával mindig gördülékeny volt a kommunikáció és megoldásspecifikus gondolkodásmódja meggyőzött arról, hogy a jövőben is érdemes együttműködni vele. Igazán lendületes, rugalmas és nyitott kollégával dolgozunk együtt, aki a megálmodott hírlevél kommunikációt teljes mértékben megvalósítja.A szakmai tudása mellett, az ügyfél-centrikus hozzáállása tetszik a legjobban, így szívesen ajánlom másnak is Dórát.
Ügyfélszolgálatunk fejlesztésén dolgoztunk gőzerővel, amikor Dórával megismerkedtünk. Olyan kivitelezőt kerestünk, aki nem csak az IT terület részleteiben jártas, hanem hozzánk hasonlóan cégét, önmagát is folyamatosan fejleszti. Ezért azonnal egy „nyelvet” beszéltünk és az átadott folyamatleírásunkból napok alatt készített automatizáltan működő ügyfélszolgálati alaprendszert. Ezért a rendszer további fejlesztésével Őt és csapatát bíztuk meg.
Neked miben segíthetünk?
Ha érdekel az együttműködés lehetősége, akkor foglalj egy 30 perces díjmentes konzultációt! 👉 📆
Facebook
LinkedIn
Instagram