Lead gyűjtő funnel rendszerek kidolgozása – online workshop

Marketingbumm

Fókuszban a lead gyűjtés: építsd fel azt a rendszert, amellyel hatékonyan vonzod be az érdeklődőket!

KEZDÉS:

Gondolj bele: hányszor történt már meg, hogy futtattál egy kampányt, posztoltál a közösségi médiában, vagy elindítottál egy hirdetést, de az érdeklődők nem jelentkeztek. Vagy ha mégis, nem lett belőlük vásárló?

Azt érzed, hogy valami hiányzik a marketingedből, de nem tudod pontosan, hol csúszik el a folyamat?

Sok vállalkozó túl gyorsan akar eladni, anélkül, hogy előtte valódi kapcsolatot építene az érdeklődőkkel. A vásárlók nem egyik napról a másikra jönnek – a fogyasztóknak időre van szükségük, hogy megismerjenek, bízzanak benned, és felismerjék, hogy valóban nekik szól a megoldásod.

És itt jön a lényeg: Ha nincs tudatosan felépített lead gyűjtő rendszered, az érdeklődők könnyen továbbállnak, mielőtt valóban megismerhetnék, mely problémájukat tudod megoldani.

Ha nem a megfelelő időben és módon szólítod meg őket, egyszerűen továbbgörgetnek, és eszükbe sem jut, hogy kapcsolatba lépjenek veled.

Ha nem tudod, milyen tartalmat, üzenetet vagy ajánlatot kell átadni nekik az adott pillanatban, a kommunikációd nem lesz elég hatékony – és végül nem lesz belőle vásárlás.

A megoldás: Egy átgondolt lead gyűjtő rendszer, amely segít a megfelelő érdeklődőket bevonzani, szakaszosan edukálni őket, és időben megadni nekik azt az impulzust, ami a vásárlás felé vezeti őket.

Miért nélkülözhetetlen a lead gyűjtés?

A marketinged lehet átgondolt, az ajánlatod lehet kiemelkedő, de ha nem gyűjtesz megfelelő minőségű és mennyiségű érdeklődőket, akkor nem fogsz tudni kinek értékesíteni.

A lead gyűjtés… 

✅ Lehetővé teszi, hogy az érdeklődők megismerhessék a márkád.

✅ Célzott kommunikációt tesz lehetővé, így a megfelelő üzenetek a megfelelő emberekhez jutnak el.

✅ Stabilabb értékesítési folyamatot eredményez, hiszen folyamatosan új potenciális vásárlókat vonz be.

A workshopon megmutatjuk, hogyan alakíts ki egy hatékony, működő lead gyűjtő stratégiát, amelyre hosszú távon építhetsz.

Mit jelent az, hogy lead gyűjtés?

A lead gyűjtés azt jelenti, hogy tudatos stratégiával bevonzod és összegyűjtöd azokat az érdeklődőket, akik potenciálisan vásárlókká válhatnak.

Nem csupán e-mail címek vagy telefonszámok halmaza, hanem egy átgondolt rendszer, amely segít kapcsolatot építeni az érdeklődőkkel, megérteni az igényeiket, és a megfelelő üzenetekkel tovább vezetni őket a vásárlás felé.

A workshopon pontosan ezt a rendszert építjük fel lépésről lépésre.

A Customer Journey workshopunkon pontosan ezt a kihívást oldjuk meg együtt: végig vezetlek az ügyféléletút minden állomásán, és közösen dolgozzuk ki, hogyan alakítsd ki saját, személyre szabott marketing és értékesítési rendszeredet, amellyel vevőket szerezhetsz.

A három órás, gyakorlatorientált workshop keretében nem csupán elméleti ismeretekkel gazdagodsz, hanem a saját vállalkozásod példáján dolgozva alakítjuk ki azt a lead gyűjtőt, amellyel érdeklődőket szerezhetsz.

A workshopon megmutatom, 

💡 Megtudod, hogyan befolyásolja az érdeklődők számának növelése az egész értékesítési tölcsért, és miért generál ez jobb sales eredményeket.

💡 Részletesen bemutatom a különböző lead gyűjtő eszközöket és technikákat, elmagyarázva, melyik melyik esetben a

leghatékonyabb, és miért.

💡 Konkrét példák alapján látod, hogy milyen eredményekre számíthatsz a különböző megoldások alkalmazásával.

💡 Gyakorlati feladatokon keresztül kidolgozzuk azt a lead gyűjtő rendszert, amely érdeklődőket tud hozni a vállalkozásodba. 

💡 A rendszer utáni lépések: Kitérünk arra is, hogy milyen technikai feltételek szükségesek a lead gyűjtés megvalósításához.

Ez egy intenzív három órás gyakorlatorientált workshop, ahol nemcsak elméleti alapokat sajátíthatsz el, hanem személyre szabottan dolgozhatsz a vállalkozásod ügyfeleid életútjának minden lépésén.

Mit kapsz, ha jelentkezel?

Három órás gyakorlatorientált képzést.

Személyre szabott tanácsadást a kis létszámú csoport előnyeivel.

Azonnal alkalmazható gyakorlati megoldásokat.

Bónusz: díjmentes részvételt egy későbbi konzultáción.

Ügyfeleim mondták

Eszterkrém

Eszterkrém

Bárdos Eszter

Ami véleményem szerint a legjobb a Dórával való közös munkánkban, hogy elképesztően szervezett, és tervezett. Ez mi igyekszünk is eltanulni tőle. :) A pontos időbeosztást, hogy hosszabb időre, előre megtervezzük a feladatokat, és ezeket az általa készített időrend szerint módszeresen végre is hajtjuk. Így a feladatok időben és pénzben is hatékonyan, és tervezhetően készülnek el.

Papp Zoltán Logijobs

Logijobs

Papp Zoltán

Maximálisan elégedettek vagyunk a Marketingbumm szolgáltatásaival. Az előzetes elvárásainkat felülmúlta a közös munka, a Dórával mindig gördülékeny volt a kommunikáció és megoldásspecifikus gondolkodásmódja meggyőzött arról, hogy a jövőben is érdemes együttműködni vele. Igazán lendületes, rugalmas és nyitott kollégával dolgozunk együtt, aki a megálmodott hírlevél kommunikációt teljes mértékben megvalósítja.A szakmai tudása mellett, az ügyfél-centrikus hozzáállása tetszik a legjobban, így szívesen ajánlom másnak is Dórát.

Kanizsai Tamás

T-Survey

Kanizsai Tamás

Ügyfélszolgálatunk fejlesztésén dolgoztunk gőzerővel, amikor Dórával megismerkedtünk. Olyan kivitelezőt kerestünk, aki nem csak az IT terület részleteiben jártas, hanem hozzánk hasonlóan cégét, önmagát is folyamatosan fejleszti. Ezért azonnal egy „nyelvet” beszéltünk és az átadott folyamatleírásunkból napok alatt készített automatizáltan működő ügyfélszolgálati alaprendszert. Ezért a rendszer további fejlesztésével Őt és csapatát bíztuk meg.

Workshop tematika

☑️ A lead gyűjtés alapjainak feltérképezése:

Részletesen bemutatom, mi is a hatékony lead gyűjtés, és miért elengedhetetlen a marketingedben. Gyakorlati feladatok segítségével kiépítheted a saját lead gyűjtő funneled elméleti alapjait.

☑️ A különböző fázisok összekapcsolása:

Megnézzük, hogyan építhetsz fel egy olyan lead gyűjtő rendszert, amelyben a különböző csatornák összehangoltan működnek a stabil érdeklődő szerzés érdekében.

☑️ Célzott kommunikációs eszközök és stratégiák kidolgozása:

Kidolgozzuk, mely eszközzel és üzenettel érheted el a leadeket a megfelelő időben, hogy marketing folyamataid célba érjenek.

☑️ Azonnal alkalmazható gyakorlatok:

A workshop során egyedileg dolgozzuk ki a saját vállalkozásodra szabott lead gyűjtő stratégiát, így a technikai feltételek biztosítását követően azonnal el is indíthatod a saját lead gyűjtő rendszered.

Miért vagyok hiteles a témában?

Több, mint 5 éve egyéni és kisvállalkozásokat támogatok abban, hogy eredményesebb vállalkozást tudjanak működtetni.

Ezen idő alatt legalább 150 ügyfél megfordult nálam, akiknek elég széles spektrumban nyújtottam támogatást vállalkozásfejlesztés területén - online marketing megoldások, értékesítési folyamat fejlesztés, marketing kivitelezés, stratégiai támogatás, üzleti tanácsadás, és sorolhatnám...

Rengeteg vállalkozás vezetőjével találkoztam már. Megismertem a kihívásaikat, a működésüket, és igyekeztem olyan értékteremtő megoldásokat kitalálni, és megvalósítani, amik valódi megoldást jelentenek a hétköznapokban. 200+ óra tanácsadással, és ezekkel az ismeretekkel a hátam mögött igyekszem a Te vállalkozásod számára is értéket teremteni!

Csomag bemutatása

Workshop ára: 34.000 Ft

Időpont: 2025. március 27. 15:30

Helyszín: Online

⚠️ Jelentkezési határidő: 2025. március 27. 14:00

⚠️ Max létszám: 10 fő

Ha már találkoztál az ügyfél életút és a marketing funnelek jelentőségével, de még keresed azokat a konkrét módszereket, amelyekkel hatékonyan alkalmazhatod őket, akkor ez a workshop kifejezetten neked szól. Nem kell többé bizonytalanul keresgélned, vagy különböző forrásokból információkat gyűjtened, mert itt átlátható és gyakorlatban is alkalmazható megoldásokat kapsz

A workshop során összeszedett, célzott tudást és gyakorlati támogatást kapsz, amellyel magabiztosan elindulhatsz a tudatos ügyfélszerzés útján. A kis létszámú csoportban való munkának köszönhetően minden résztvevő személyre szabott figyelemben és a saját üzleti helyzetére szabott útmutatásban részesül.

Jelentkezés leadásához töltsd ki a lenti adatokat!

Hogy kéred a számlát?*
Ft34000

A négyzet bejelölésével önkéntes hozzájárulásomat adom az adatkezeléshez és egyidejűleg kijelentem, hogy az Adatkezelési Tájékoztatót megismertem és az abban foglaltakat megértettem.

Visszahívást kérek! 📲 Maradtak még bennem kérdések 🤓

Gyakori kérdések

Hogyan zajlik a tanácsadás?

A tanácsadást megelőzően 1 órában felkészülök a vállalkozásodból az előzetesen bekért információkból. Olyan területek vizsgálok meg, amik már a fejlesztési lehetőségeket jelentik számodra. Kidolgozom azt a stratégiát, amit majd átbeszélünk, és közösen tovább boncolunk a 2 órás üzleti tanácsadáson. A tanácsadás végeztével összefoglalót kapsz a megbeszéltekről, amely segítségével 1-2 héten belül gyakorlatba ültetheted az üzleti javaslatokat.

Mit viszel el magaddal a tanácsadás után?

A tanácsadás során az általad feltett kérdésekre kapsz választ az üzleti javaslataimmal, és gyakorlati megvalósítási tanácsaimmal kiegészítve. Olyan szakterületeket érintünk, mint például célcsoport, versenytársak, lead gyűjtési lehetőségek, marketing eszközök és automatizálási megoldások, vagy éppen az értékesítési folyamatok fejlesztése. De mivel egyedi tanácsadásról van szó, elsősorban a kérdéseid határozzák meg az érintendő témákat.

Kinek ajánlott a tanácsadás?

Iparág függetlenül olyan egyéni, vagy kisvállalkozások vezetőjének javasolt, ahol nincs külön munkavállaló / alvállalkozó / szakértő a csapatban, aki a marketing-, értékesítési-, és üzleti folyamatok fejlesztésével foglalkozna. Ezért ő nyitott arra, hogy több éves tapasztalattal rendelkező szakértőtől tanácsokat fogadjon el olyan területen, ahol neki elakadásai vannak.

Van-e garancia a tanácsadásra vonatkozóan?

Több éves szakmai- és ügyféltapasztalataimat bevetve azon vagyok, hogy segíteni tudjak neked, és a vállalkozásodnak. Amennyiben a tanácsadást követően úgy látod, hogy a kidolgozott tanácsok, javaslatok, stratégiai ötletek nem szolgálják semmilyen formában a fejlődésedet, akkor természetesen 100%-os visszafizetési garanciát biztosítok.

Elégedett ügyfeleink

Hogyan tudod igénybe venni a tanácsadást?

👉 Töltsd ki az űrlapot, és vásárold meg tanácsadást

👉 A vásárlást követően felhívlak, és időpontot egyeztetünk, hogy mikor legyen az online találkozó

👉 Elküldöm az előzetes kérdéseimet e-mailben, amely válaszokból felkészülök a tanácsadásra

👉 Végezetül pedig találkozunk Google Meet-en a tanácsadás időpontjába, amelyet a tanácsadás végeztével egy összefoglaló követ

Jelentkezés leadásához töltsd ki a lenti adatokat!

Hogy kéred a számlát?*
Ft29000

A négyzet bejelölésével önkéntes hozzájárulásomat adom az adatkezeléshez és egyidejűleg kijelentem, hogy az Adatkezelési Tájékoztatót megismertem és az abban foglaltakat megértettem.

Lássuk a számokat...

200+

konzultáció, tanácsadás

50+

marketing stratégia

20+

értékesítési rendszer

30+

email marketing rendszer

20+

értékesítési rendszer építő workshop

30+

óra spórolt idő/ügyfél havonta

500+

automatizált folyamat

poszt, hírlevél, hirdetés